Naasty
Administrator
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Schwiebus
|
Wysłany: Sob 18:40, 31 Paź 2009 Temat postu: Kleryk |
|
|
Kleryk
Zadaniem kleryka jest leczenie oraz buff'owanie pozostałych członków party.
leczenie polega na odnawianiu graczom hp poprzez używanie odpowiednich skilli
buff'owanie polega na zarzucaniu na graczy buff'ów odpowiednio dodających: str, int, mag. def., phy. def. itp.
Z chęcią powiedział bym, że kleryk to najważniejsza postać w party, ale nie mogę tak powiedzieć, bo wszystkie są równie ważne ( z wyjątkiem rouge'a). Porządne party poradzi sobie bez kleryka, ale musiałoby walczyć z mobami minimalnie 1 lv mniejszymi.
Grając klerykiem trzeba być bardzo czujnym. Nie powinno się na okrągło używać tylko " Healing Breath", ale rozsądnie leczyć niekiedy tylko jedną osobę, a tylko w wyjątkowych sytuacjach wszystkich.
Jeżeli w party jest co najmniej jeden ogarnięty bard, nie trzeba się martwić o manę. I wtedy można próbować grać klerykiem FULL STR.
Wyjątkowe sytuacja:
śmierć wszystkich graczy - najrozsądniejsze będzie zejście ze spota, aż się wszystko uspokoi, a następnie leczyć wszystkich. Zaczynając od warrior'a, potem bard'a, a na końcu resztę.
brak barda w party - należy umiarkowanie używać skilli i zabezpieczyć się w sporą ilość potków na mp.
written by Naasty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Naasty dnia Sob 19:13, 31 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|